Дистанційне навчання 2021-2022
Урок 10.01.2022
Тема: Оптимізаційні задачі
1) Запрошення в Зум:
2) Презентація з поясненням теми: Оптимізаційні задачі
3) Умови задач (потрібно викачати на свій ПК): Задачі
4) Адреса для перевірки д/з: kollegium2015@ukr.net
Урок 17.12.2021
Тема: Розв'язування задач
Розв'яжіть задачі: https://docs.google.com/document/d/12s9ByHXltsUhHqRSMMaIrt4KRxCVGTgm/edit?usp=sharing&ouid=117337702420545682548&rtpof=true&sd=true
Адреса для перевірки: kollegium2015@ukr.net
Урок 10.12.2021
Тема: Вкладені логічні функції
Виконайте тестове завдання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4053308
Урок 03.12.2021
Тема: Вкладені логічні функції
Умова задачі: Логічні функції
Урок 26.11.2021
Тема: Вкладені функції. Побудова графіків
Презентація Домашнє завдання розміщено на слайдах 8 і 9.
Пошта для перевірки завдання: kollegium2015@ukr.net
Урок 19.11.2021
Виконайте тестове завдання: Тест "Функції в Excel"
Урок 12.11.2021
Тема: Логічні функції в Excel
Файл для роботи: Урок_17
Урок 5.11.2021
Файл для роботи: Урок_14.xlsx Функції в Excel (файл потрібно викачати на комп'ютер)
Пошта для перевірки завдання: kollegium2015@ukr.net
Урок 29.05.2020
Урок 22.05.2020
Тема: Злиття текстових документів
Урок 15.05.2020
Тема: Форматування текстового документу за зразком
Повторити навчальний матеріал за період дистанційного навчання.
Урок 22.05.2020
Тема: Злиття текстових документів
1) Перегляньте відеопояснення
Цей же файл на YouTube https://www.youtube.com/watch?v=uPvTXJUr06M
2) Ознайомтесь з рекомендаціями до практичної роботи
Урок 15.05.2020
Тема: Форматування текстового документу за зразком
1) Створити текстовий документ відповідно до зразка:
Посилання на зразок: https://drive.google.com/open?id=1lRcWc9KmkA57tuEGyRAkeDl8xyfhiduS
2) Посилання на план та рекомендації щодо виконання роботи: https://drive.google.com/open?id=1pSSMYBHMbV6m79Vhl-sMJo7fgzZMb8KP
3) Роботу надіслати на мою пошту у вигляді текстового файлу
Тема: Введення формул в текстовому процесорі
1. Опрацюйте нову тему https://drive.google.com/open?id=1CwINGhwlDIUejp69556iisSg9PN7Cdbr
2. Виконайте практичну роботу
3. Надішліть файл на адресу kollegium2015@ukr.net
За допомогою автофігур текстового процесора Word виконайте малюнок за зразком
Урок 17.04.2020 Тема: Хмарні технології. Спільна робота над електронним документом.
1. Перейдіть за посиланням 10-А або 10-Д
2. Відкрийте документ
3. Виконайте завдання
4. Увага! В даному завданні "КРЕАТИВ" проявляти НЕ потрібно!
2. Відкрийте документ
3. Виконайте завдання
4. Увага! В даному завданні "КРЕАТИВ" проявляти НЕ потрібно!
Урок 10.04.2020
Тема: Документообіг. Призначення та класифікація документів. Загальні правила оформлення документів.
1. Ознайомтесь із новою темою Урок 53
2. Надрукуйте заяву за зразком Практична робота 1
3. Виконайте Практична робота 2
4. Надішліть файли на адресу kollegium2015@ukr.net
Тема: Проектування баз даних
Увага! Відповіді більше не приймаються!
1) В правій частині блогу знайдіть зображення
1) В правій частині блогу знайдіть зображення
2) Введіть код D6EDNG , виконайте тест (виконати можна лише один раз!)
3) Ознайомтесь з новою темою
4) Спроектуйте базу даних, фото надішліть на мою скриньку
5) Якщо є потреба, пишіть на пошту
5) Якщо є потреба, пишіть на пошту
Тема: Види зв'язків в СКБД ACCESS
1) Переглянь відеопояснення
2) Виконай тренувальні вправи
3) Для отримання оцінки заповни і відправ форму
Увага!!! Завдання шкільної олімпіади!!!
Розв'язки чекаю за адресою kollegium2015@ukr.net
О.О.Бондаренко, В.В.Ластовецький "Інформатика 10 клас"
Домашнє завдання до теми "Програмування в Lazarus. Урок 1"
- В середовищі Лазарус виконайте практичну роботу, наведену нище.
- Зробіть скріншот з вікном Форми і вікном Програмного коду та відправте на електронну адресу kollegium2015@ukr.net
1. Скласти
програму для виведення на екран
таблиці множення на 9:
1*9=9
2*9=18
.......
9*9=81
2. Знайти
всі 3-значні натуральні числа, сума цифр
яких дорівнює їхньому
добутку.
добутку.
Готуємось до практичної роботи:
Задача "№ 40 Для прийняття рішення про можливість видачі кредиту для фізичної особи,
служба безпеки банку збирає дані про потенційного дебітора згідно визначеної
анкети:
Вік клієнта
|
18 - 29
|
10
|
30 - 40
|
25
|
|
41 - 50
|
15
|
|
більше 50
|
0
|
|
Освіта
|
середня
|
5
|
проф.-технічна
|
10
|
|
вища
|
15
|
|
Наявність сім’ї
|
так
|
10
|
ні
|
5
|
|
Термін проживання в
даній місцевості
|
до 5 років
|
5
|
5 – 10 років
|
10
|
|
більше 10 років
|
15
|
|
Безперервний стаж за
місцем роботи
|
до 5 років
|
5
|
5 – 10 років
|
10
|
|
більше 10 років
|
15
|
|
Кримінальні
переслідування
|
так
|
0
|
ні
|
10
|
|
Наявність нерухомості,
автомобіля
|
так
|
10
|
ні
|
0
|
|
Наявність забов’язань
за іншими кредитами
|
так
|
0
|
ні
|
10
|
Результатом анкетування є кількість балів, що
визначає статус дебітора та відповідну рекомендацію:
Кількість балів
|
Статус дебітора
|
Рекомендація
|
96 – 110
|
Досить стійкий
|
Необхідно надати кредит
|
76 – 95
|
Стійкий
|
Бажано надати кредит
|
46 - 75
|
Перспективний
|
Необхідне подальше
вивчення стану клієнта для визначення можливості надання кредиту
|
20 - 45
|
Фінансово нестабільний
|
Відмовити у кредиті.
|
Виконати електронну
інтерпретацію цієї ситуації.
Можлива така структура
таблиці:
A
|
B
|
C
|
D
|
E
|
F
|
G
|
Н
|
|
1
|
Вік
клієнта
|
Освіта
|
…
|
|||||
2
|
П. І. П.
|
Вік клієнта
|
Бали
(вік)
|
Середня
|
Проф. Техн.
|
Вища
|
Бали
(освіта)
|
…
|
3
|
Петренко І. В.
|
43
|
=если...
|
0
|
1
|
0
|
=если...
|
…
|
4
|
...
|
Немає коментарів:
Дописати коментар